piątek, 27 kwietnia 2018

Dragonfly queen

Uwielbiam ważki :) Od czasu kiedy byłam małym dzieckiem i osa wplątała mi się we włosy a następnie użądliła w głowę strasznie boję się latających owadów... Traumę mam do dzisiaj :D Jednak ważki i biedronki są wyjątkiem - całą resztę skrzydlatej ferajny omijam szerokim łukiem,

Inspiracją do powstania tego stroju była ważka i jej kolorowe skrzydełka. Mój strój ma przedstawiać ich lalkową królową :P

I love dragonflies :) Since I was a small child and a wasp  got tangled in my hair and then stung my head I'm afraid of flying insects ...  I have  trauma to this day: D However, dragonflies and ladybugs are an exception - all the rest of the winged gangbang I'm skipping a wide arch .

The inspiration of this outfit was a dragonfly and its colorful wings. My outfit is supposed to represent their  queen: P 







Tym razem zrobiłam Evangeline perukę pasującą do całości w odcieniach fioletu i czerni. Bardzo podoba mi się to ombre! :D 

This time I made Evangeline a wig matching the whole outfit in shades of purple and black. I really like this ombre! : D














I tym razem do stroju zrobiłam buty :) Skończyło mi się czarne fimo i miałam problem co tu zrobić z podeszwą... Na ratunek przyszedł mi mój zestaw do hybryd :D Po prostu pomalowałam podeszwy lakierem i wtarłam w nie pyłek, który mieni się na dwa kolory - fioletowy i turkusowy. Uwielbiam go na swoich paznokciach więc spróbowałam też z butami :D Chyba się udało :)

This time I also made shoes :) My black fimo ended and I had a problem with what to do with the soles ... My hybrid set came to  rescue: D I just painted the soles with varnish and rubbed the pollen that shimmers on two colors - purple and turquoise. I love it on my nails so I also tried with shoes: D I think it worked :)




I to by było na tyle jeśli chodzi o zdjęcia :) 
Wchodząc do lasku spotkałam jeszcze taką rudą panią (albo pana :P)
Kocham wiewiórki! <3
Do zobaczenia wkrótce :)

And that would be enough when it comes to photos :)
When I entered the woods, I met a redheaded lady (or mister :P)
I love squirrels! <3
See you soon :) 


Modelka - Evangeline Ghastly Midnight Waltz, Tonner
Strój i zdjęcia - ja :P

Model - Evangeline Ghastly Midnight Waltz, Tonner
Outfit and photos - me: P

11 komentarzy:

  1. Masz wspaniałe wyczucie piękna. Tworzysz urzekające, wysmakowane ubrania!
    Panna prezentuje się dystyngowanie i elegancko! Wprost cudownie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Stworzyłaś kolejne arcydzieło! Ja mam ogromną słabość do tych mieniących się koralików, więc niezmiernie przypadło mi do gustu! Coś pięknego. I ta korona! A buty to absolutna rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Opalizujące koraliki to zdecydowanie moje ulubione ich nigdy nie za wiele :D Dziękuję za miły komentarz :)

      Usuń
  3. Wciąż podziwiam Twoje prace. Są po prostu obłędne. Cierpliwości przy tworzeniu tych cudeniek zazdroszczę ogromnie...

    OdpowiedzUsuń
  4. This creation is wonderful, and the wig is perfect for it. I also love the shoes you made! Beautiful photo shoot as well :-).

    OdpowiedzUsuń
  5. i ja kocham ważki odkąd pamiętam,
    a do biedronek mam niewytłumaczalną
    słabość, choć sam ich zapach odstręcza...

    stworzyłaś zjawiskową Dragon Lady -
    te roziskrzone benzynowo ŁUSKI ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie kurczę lubię ten zapach biedronek :D Dziękuję Inko <3

      Usuń
  6. Wiewiórka absolutnie CUDNA!!!

    OdpowiedzUsuń