piątek, 25 maja 2018

Paradise Couture

Hej!

Tym razem zrobiłam strój dla mniejszej lalki, którą dobrze znacie :)
Dla tych którzy nie znają to przestawiam :P
Vanessa Perrin - Aerodynamic, Fashion Royalty, Integrity Toys 
Ja nazywam ją Hellia.


Hi! This time I made a costume for a smaller doll, which you know well :) For those who don't know :P Vanessa Perrin - Aerodynamic, Fashion Royalty, Integrity Toys I call her Hellia.




Pomysł na ten strój powstał kiedy kupowałam kryształki. Zaintrygował mnie ich kolor - "Paradise Shine"- są fioletowo turkusowe, mienią się na róż, złoto, czasem błysną czerwienią. Na samym końcu posta wstawiłam filmik z nimi w akcji. Musze przyznać, że kryształki Swarovskiego są jedyne w swoim rodzaju i nie do podrobienia :) Mam wielką słabość do tych błyskotek.


The idea for this outfit came to me when I bought crystals. I was intrigued by their color - "Paradise Shine" - they are purple turquoise, they shimmer into pink, gold, sometimes red. At the end of the post I put a movie with them in action. I have to admit that Swarovski crystals are unique and impossible to imitate :) I have a great weakness for these trinkets.


Nie wiem jak  kolor gorsetu wypadnie na Waszych komputerach ale jest to głęboki fiolet. Na różnych monitorach wygląda inaczej - czasem jak granat. Ten odcień fioletu jest chyba najtrudniejszy kolor do pokazania na zdjęciach... Wstawiam dużo zdjęć, więc niezależnie od ustawień na pewno na którymś zobaczycie fiolet :D


I don't know how the color of the corset will look on your computers, but it is a deep violet. It looks different on different monitors - sometimes like a navy blue. This shade of violet is probably the hardest colour to show in the pictures ... I put a lot of pictures, so regardless of the settings for sure you will see violet: D










Najtrudniejsze w tym stroju było to by sprostać projektowi, który narodził się w mojej głowie. Oj namęczyłam się z nim, prułam, zmieniałam. Ale wyszło tak jak chciałam. 
To chyba mój ulubieniec spośród wszystkich strojów jakie do tej pory zrobiłam. Nawet jakbym chciała się do czegoś przyczepić to nie mogę nic znaleźć, cóż dzisiaj będę spać spokojnie :P


The most difficult thing in this outfit was to meet the project that was born in my head with reality. Oh, it tired me, I unstiched and changed the dress a lot. But it came out the way I wanted. It's probably my favorite among all the outfits I've done so far.
Even if I wanted to attach myself to something, I can not find anything, so I will sleep peacefully today: P










To by było wszystko na dziś :) Idę zająć się następnymi kryształkami Swarovskiego :P
Dziękuję, że do mnie zaglądacie, przepraszam, że ja tego nie robię...
Postaram się nadrobić!
Do zobaczenia! :*  


That would be all for today :) I'm going to take care of the next Swarovski crystals: P
Thank you for checking in, sorry that I'm not doing it ... I'll try to make up!
See you later! : *


10 komentarzy:

  1. Gorset jest po prostu obłędny. Uwielbiam taki odcień fioletu, zdecydowany, ciemny, głęboki. Turkusowe ramionka i dół sukni idealnie podkreślają piękno całości. Panna wygląda zjawiskowo!

    OdpowiedzUsuń
  2. Beautiful work! The dress is wonderful and unique. I like the back too, how it closes with the ribbon, very nice! And, lovely photos as well :-).

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mogłam się doczekać, aż wrzucisz tu gotowy strój! I jestem oczarowana - coś absolutnie doskonałego! I dla Twojej panny wprost idealne. A jak dla mnie wszystko naj: ulubione kolory, krój, ten kołnierz z tiulu, kryształki i w ogóle wszystko.

    Ja nie będę spać spokojnie, bo mi się będzie śniło po nocach. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ogólnie nie lubię fioletu... Ale przemogłam się i od teraz zmieniam zdanie - lubię go! :D Dziękuję za miłe słowa <33

      Usuń
  4. Możesz spać spokojnie :-)
    Wyszło idealnie a nawet lepiej! Gorset jak najbardziej u mnie fioletowy! Kryształki się mienią a panna z tiulem koło twarzy, po prostu, zachwycająca!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to się cieszę, że u Ciebie fiolet, na moim przedwojennym komputerze granat :D Ten tiul dodał jej uroku muszę przyznać :D Dziękuję Ci za ciepłe słowa Olu :*

      Usuń
  5. fiolety z morskim przywodzą na myśl
    morskie głębiny - mieniące się barwy
    kryształków tylko uwypuklają bogactwo
    wrażeń :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jesteś po prostu - Mistrzem :D
    Przepięknie :D Wow :D
    U mnie tez jest głęboki fiolet :D
    Pozdrawiam serdecznie <3

    OdpowiedzUsuń