niedziela, 25 lutego 2018

Aedd Gynvael - Okruch Lodu


"(...)- Czy wiesz, co oznacza nazwa tego miasta? Aedd Gynvael?
- Nie. To z języka elfów?
- Tak. Oznacza okruch lodu.
- Dziwnie to nie pasuje do tej parszywej dziury.
- Wśród elfów - szepnęła czarodziejka w zamyśleniu - krąży legenda o Królowej Zimy, która w czasie zamieci przebiega kraje saniami zaprzężonymi w białe konie. Jadąc, królowa rozsiewa dookoła twarde, ostre, maleńkie okruchy lodu i biada temu, kogo taki okruch trafi w oko lub serce. Taki ktoś jest zgubiony. Nic już nie będzie w stanie go ucieszyć, wszystko, co nie będzie miało bieli śniegu będzie dla niego brzydkie, wstrętne, odrażające. Nie zazna spokoju, porzuci wszystko, podąży za Królową, za swoim marzeniem i miłością. Oczywiście nigdy jej nie odnajdzie i zginie z tęsknoty. Podobno tu, w tym mieście, w zamierzchłych czasach zdarzyło się coś takiego.(...)"

                                                                                       Andrzej Sapkowki, Miecz przeznaczenia

Modelka na zdjęciach - Evangeline Ghastly, Midnight Waltz, Wild Imagination - Tonner.

Hej :) Dzisiaj przedstawiam, zapowiadany już zimowy strój. Jak do tej pory kosztował mnie najwięcej pracy. Szycie dla tego wielkoluda jest przyjemne i daje wiele możliwości, niestety jest też piekielnie czasochłonne. Przez  kilka ostatnich dni wstawałam o 6 rano i szyłam do 20 by skończyć strój przed nastaniem wiosny :D Szczęśliwie wczoraj spadł , długo nie widziany w Łodzi śnieg i dziś udałam się do pobliskiego lasku na zdjęcia. Ale nie żałuję, jestem zadowolona z osiągniętego efektu.








Do zrobienia stroju użyłam oczywiście sznurków sutaszowych, koralików i szklanych kryształków, które oplotłam dodatkowo koralikami. Zrobiłam również buty z takimi samymi lodowymi kwiatami jak na naszyjniku:



Zdjęć nie jest za dużo ponieważ był taki mróz, że szybko musieliśmy uciekać do domu, bałam się też o aparat. Z tego wszystkiego zapomniałam zrobić zdjęć tyłu i butów z bliska, jutro to nadrobię :)






Kolejny strój będzie kolorystycznym przeciwieństwem powyższego :D



I detale:















10 komentarzy:

  1. Przepiękna suknia i wszystkie dodatki! Zachwycające są ozdoby, których uformowanie i przyszycie zabrało tyle czasu! Opłaciło się, bo zaniemówiłam, gdy zobaczyłam tę piękność w tak cudownym, bogatym stroju!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziś zobaczyłam tą cudną suknię na facebooku i musiałam wyszukać bloga. :) Chylę czoła, suknia (nie tylko ta, przejrzałam również inne posty) jest oszałamiająca. Modelka również. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej dziękuję Ci! :D Widzę Twoją Evangelinę na avatarku, jeszcze raz napiszę - jest przepiękna <3

      Usuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  6. ujęcia detali pozostaną na długo
    w pamięci - lodowe buciki, ciekawa
    ozdoba głowy - a mnogość koralików
    i godzin, jakie pochłonęły - szok!

    OdpowiedzUsuń