piątek, 6 lipca 2018

Casual 1950s

Hej :D

Dzisiaj przychodzę do Was z kolejnym strojem. I znów z przyczyn kompletnie ode mnie niezależnych powstawał on zdecydowanie za długo. Nie będę się żalic co się u mnie działo, przejdźmy do zdjęc - a tym razem jest ich naprawdę dużo!


Hi: D

Today I come to you with another outfit. And again, for reasons completely independent of me, it was created far too long. I will not complain about what happened, let's go to the pictures - and this time there is a lot of them!





Wybrałam się z moją Evangeline na zdjęcia do ogrodu botanicznego. Pozazdrościłam Joannie zdjęc w kwiatach :D 

I went with my Evangeline for photos to the botanical garden. I envied Joanna her pictures in flowers: D











I to by było na tyle jeśli chodzi o kwiaty :P 
Niestety wybrałam się do ogrodu o nie zbyt dobrej porze - około 14:00 a wtedy większośc kwiatów jest w pełnym słońcu. A jak wiadomo robienie zdjec lalkom w pełnym słońcu nie jest najlepszym pomysłem. 

And that would be enough when it comes to flowers: P
Unfortunately, I went to the garden not at good time - around 2pm and then most of the flowers are in full sun. And as you know, taking pictures of dolls in full sun is not the best idea.


Jak widzicie tym razem uszyłam sukienkę i dodatki w bardziej casualowym stylu niż zwykle. Inspirowałam się modą lat 50. Chciałam stworzyc romantyczną kreację, w której melancholijna Evangeline się odnajdzie. Nie byłabym jednak sobą gdybym nie dodała trochę błysku. Pas, końce wstążki za pomocą której się go wiąże oraz torebkę ubogaciłam  kryształkami Swarovskiego w odcieniu Ruby Siam.


As you can see this time, I sewed a dress and accessories in a more casual style than usual. I was inspired by the fashion of the 1950s. I wanted to create a romantic look in which the melancholy Evangeline will be fitted. I would not be myself if I did not add a little sparkle. The belt, the ends of the ribbon with which to bind it and the bag I enriched with Swarovski crystals in the shade of Ruby Siam.



Do butów też chciałam dodac kryształki ale stwierdziłam, że to już jednak przesada i zostawiłam je proste. Torebkę zrobiłam z koralików- jest to moja pierwsza torebka! Jednak zdecydowanie zrobię ich więcej :)



I also wanted to add some crystals to her shoes, but I found that it was too exaggerated and left them simple. I made a purse from beads - this is my first purse! However, I will definitely make them more :)

















I na koniec trochę zdjęc przyrody :)

And finally some photos of nature :)







Do zobaczenia! :)

See you! :)

8 komentarzy:

  1. Mowę mi odjęło!
    Strój wyszedł po prostu cudownie. A wszystkie dodatki są po prostu genialne. Torebeczka jak marzenie. Pas cudny. No i buty!
    Niby ta Twoja Evie to bliźniaczka mojej, a jakże inaczej tu wygląda.
    Przepiękne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci Joanno za ciepłe słowa. Bardzo je doceniam! :D

      Usuń
    2. Nominowałam Cię do Mystery Blogger Awards. :) Szczegóły u mnie.

      Usuń
  2. Zachwycająca zarówno kreacja, jak i modelka.
    Torebka jest genialna w każdym koraliku !

    OdpowiedzUsuń
  3. Nawet w pełnym słońcu zdjęcia są tak efektowne a strój tak piękny, że dech zapiera!

    OdpowiedzUsuń
  4. oderwać oczu nie mogłam!
    niechaj moc koralików będzie
    z Tobą i Twymi lalami!

    OdpowiedzUsuń
  5. Coś pięknego. Od torebki oczu nie mogłam oderwać. :)

    OdpowiedzUsuń